INFORMAȚII
Pentru întrebări și discuții vă rugăm să folosiți forumul (link) sau pagina oficiala de facebook (link) .
REZULTATE SESIUNEA A II-A
Rezultatele obtinute de candidati in sesiunea a II-a pot fi vizualizate AICI.

GRILA DE 10 - sesiunea a II-a
Anatomie si Fiziologia omului - 90 intrebari - descarca grila.
Anatomie si Fiziologia omului - 60 intrebari - descarca grila.
Anatomie si Fiziologia omului - 45 intrebari - descarca grila.
Chimie Organica - 75 intrebari - descarca grila.
Chimie Organica - 45 intrebari - descarca grila.

Numarul total de intrebari contestate la Anatomia si Fiziologia Omului: 7 intrebari
• intrebari contestate aprobate: 1 (In grilele de 10 intrebarea contestata este marcata cu X (C, D) si este punctata la toti candidatii care au sustinut varianta si disciplina respectiva).
• intrebari recorectate: 2 (Aceste intrebari au fost formulate corect, insa in grila de 10 afisata la UMF erau trecute alte variante de raspuns. In actuala grila de 10 se regasesc raspunsurile corecte).
• intrebari contestate respinse: 4 (Aceste intrebari au fost formulate corect).

Numarul total de intrebari contestate la Chimie Organica: 0 intrebari.

Proiectul este iniţiat de Societatea Studenţilor Medicinişti Iaşi, sprijinit de Societatea Studenţilor Farmacişti Iaşi şi Societatea Studenţilor Stomatologi Iaşi şi susţinut de Conducerea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Gr. T. Popa" Iaşi.
   Scopul acestui proiect este acela de a-i ajuta pe candidaţi să se acomodeze cu atmosfera de examen, să-şi testeze cunoştinţele acumulate pentru examenul de admitere şi să observe pe ce segment de materie trebuie să mai insiste.
   Grupul ţintă este reprezentat de elevii din clasele a XII-a (care studiază în învăţământul secundar superior: licee şi colegii) şi de alte persoane care doresc să se înscrie la Universitatea de Medicină şi Farmacie "Gr. T. Popa" din Iaşi (care au urmat un ciclu de învăţământ secundar superior: liceu sau colegiu).

Obiective:
• motivarea şi orientarea eficientă a candidaţilor spre reuşita la admitere;
• sprijinirea candidaţilor în acţiunea de învăţare, precum şi conştientizarea procesului de învăţare;
• familiarizarea participanţilor cu condiţiile de examen (tipul examenului, timpul şi metoda de examinare);
• ridicarea standardelor rezultatelor la examenul de admitere.

Avantaje:
• sprijinirea viitoarei generaţii;
• conştientizarea nivelului de pregătire.

© 2008 - 2013 SOCIETATEA STUDENTILOR MEDICINISTI IASI
Designed by Tudor Voloșeniuc